19 Апр. 2024

Вие сте тук

Телефонът: вечният канал

The full content of this page is available to premium users only.

Дъг Кенеди, специално за THExperts


Като дългогодишен консултант и трейнър на професионалисти в хотелиерската индустрия  продължава да ми е интересно  да наблюдавам пряко екстремните разлики между това как различните мениджъри, отговарящи за управлението  на приходите , гледат канал на телефонните  резервации.

 

В единия край на спектъра  са мнозина ревеню мениджъри и мениджъри маркетинг и продажби, които в наши дни обръщат малко, ако никакво внимание на управлението на телефонните резервации.  Вместо  това те поставят на дневен ред   дълги списъци със  задачи, насочени най-вече към техните електронни канали, независимо дали  става въпрос за преки резервации през уебсайта или онлайн  посредници. Или  пък са заети със срещи с представители на резервационни системи, които им предлагат сътрудничество.

 

 И все пак, когато се вгледате в цифрите, показващи откъде идват техните действителни резервациr,  се оказва, че значителна част от тях – за някои хотели процентът варира между 40%  и 60%, идват чрез телефонно обаждане.

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed