29 Март 2024

Вие сте тук

По-голяма част от информацията на потребителите се губи

The full content of this page is available to premium users only.

Около една четвърт от населението на Земята е потребител на социалните мрежи. Статистиката показва, че това са над 1,8 млр души. В същото време се оказа, че доста малък процент от тях публикуват отзиви за своите пътувания. Това накара експертите да направят проучване, което показа, че едва  7% от впечатленията си потребителите споделят онлайн.

 

Авторите – Брад Фей и Ед Келер, маркетингови консултанти, са установили, че повечето туристи предпочитат да разкажат за впечатленията си от пътуванията в реалния живот – на чаша кафе или бира с приятели, по време на обедната почивка с колеги, на вечеря с близки роднини или на събирания, на които присъства голям брой слушатели.  

 

Но дори онзи поток информация, който минава през интернет, най-често заобикаля социалните мрежи. Изследователите наричат този феномен „тъмна обмяна на информация“. Например, често пътуващите копират текст или линкове от сайтове директно в писмото, което изпращат едновременно на няколко получатели. Експертите посочват, че туристическата индустрия засега не разполага с инструменти за анализа на тези потоци от данни.

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed