29 Апр. 2024

Вие сте тук

Courtyard by Marriott ще се преоборудва според вкусовете на европейците

23.11.2011

 

Прототип на хотел от ново поколение, предназначен специално за бранда Courtyard by Marriott на европейския пазар, представи наскоро Marriott International.

Моделът е разработен след 18-месечно проучване сред клиенти и маркетингови проучвания, които трябва да подпомогнат създаване на нова концапция на бранда. Те са разработени специално за европейския пазар и са съобразени изцяло с изискванията на гостите. Първи хотели, които ще отговарят на новите изискванията, са Courtyard by Marriott Aberdeen във Великобритания и Courtyard by Marriott Cologne в Германия. Първият разполага със на 194 стаи и апартаменти, а вторият – с 230. И двата хотела ще отворят врати след реконструкция през 2013 г.

Гостите от Европа, които отсядат в хотели от средната ценова категория, предпочитат свеж, модерен и непретенциозен дизайн, високо качество на разумна цена. И тъй като 70% от бизнеса ни в Европа идва от европейците, трябва да приспособим бранда към изискванията на европейския турист. Новият стилен дизайн и отличните функционални характеристики дават увереност, че новият модел ще се хареса на гостите, коментира президентът и управляващ директор на Marriott International в Европа Ейми Макферсън.

Според нея новият дизайн е по-изгоден от икономическа гледна точка както при изграждането, така и при управлението на хотелите. Тъй като за разлика от САЩ, в Европа едва 30% от хотелите принадлежат към един или друг бранд, компанията фокусира усилията си в Европа. Големи брандове като Courtyard са привлекателни за собствениците и с мащаба, и с размерите си, каза още Макферсън. До 2015 г. се очаква броят на стаите от модернизирания бранд да достигне 80 хиляди. С новия дизайн Marriott очаква да привлече повече инвеститори.

Модулният прототип за Европа има 170 стаи, разположени на 6 етажа на площ 5 835 кв.м. Дизайнът на хотела е достатъчно гъвкав – той може да се увеличи или да се намали, в зависимост от изискванията на пазара и размера на строителната площадка.

Стаите

Стаите представляват просторни помещения с естествена светлина, в средиземноморска цветова гама. Дизайнът е внимателно обмислен така, че да дава удобства за деловите туристи и им позволява продуктивно да работят и да възстановят силите си след дълго пътуване. Гостите могат да променят обстановката в стаята по свой вкус. Стаите са обзаведени с 42-инчови LCD HD телевизори, разполагат с просторна работна зона и удобно осветление, а също така много контакти. Вратата към банята е от матирано непрозрачно стъкло, а стените са декорирани с тиково дърво.

Общи площи

Особено внимание е отделено на общите площи в хотела, за да се отговори на изискванията им както за делови или неформални срещи, така и към храната. Преобладават тъмно-зеленият и тъмно-синият цвят, като отдалече напомнят цветовата гама на европейските бродирани гоблени. При декорирането ще се използват естествени местни материали като камък и дърво. Лобито е функционално и може лесно да се трансформира, има и интерактивен панел GoBoard™ , който предлага последни новини, прогноза за времето и местна информация. В хотела има и минимаркет, който работи 24 часа и предлага салати и сандвичи на закъснелите гости. Всеки хотел ще има ресторант-бистро, който работи през целия ден, като менюто в него ще е базирано на местната кухня.

Брандът Courtyard by Marriott съществува от 1983 год. и в момента разполага с 900 хотела. Класиран е на 11 място сред най-големите хотелски брандове в света.

В края на 2011 г. след европейския прототип ще бъде представен и азиатски модел, предназначен за китайските пътешественици.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed