19 Март 2024

Вие сте тук

Маркетинг и продажби

Снимки:
(4)
 На засилен интерес към възможностите за почивка на германския пазар се радва ваканционно селище  Албена, съобщиха от курорта.  На две от най-големите туристически изложения в Германия  стана ясно, че  Северното Черноморие става все по-привлекателно и разпознаваемо за гости от Германия. ...
Снимки:
(1)
Организирането на малки събития и приемането на малки групи до голяма степен се подценява, особено в САЩ и Европа, смятат висши мениджъри на Accor. Те споделиха позициите на традиционната си конференция  Global Meeting Exchange. Въпреки, че ситуацията не е еднаква на всички пазари, се наблюдава ръст на...
Снимки:
(3)
Хотелските екстри може и да са си взели пауза през последните две години, но новината за тяхната смърт е твърде преувеличена. Според  доклада  Hotel Tech Report от януари 2022 г. тази година те ще дават на хотелите конкурентно предимство. А то е особено важно в момент, когато заетостта не е на мечтаното ниво...
Снимки:
(1)
Спомняте ли си времето, когато хотелиерите се надпреварваха да зареждат богато и пребогато минибаровете в хотелските стаи? Някои петзвездни луксозни хотели разширяваха това понятие, предлагайки не само минибар, но цял шкаф, пълен с нужни неща и ненужни, но приятни дреболии, които изкушаваха туристите? Или пък луксозно...
Снимки:
(1)
 Сторителингът като инструмент на хотелския маркетинг „Разкажи ми приказка“ – спомняте ли си колко пъти сте се обръщали с тази фраза към родителите си, бабите и дядовците? Или колко пъти сте я чували от собственото си дете? Човек расте, но желанието да научи интересни истории не намалява, просто се...
Снимки:
(1)
Всеки хотелиер, ресторантьор и туроператор би искал да комуникира успешно както с вече привлечените, така и с потенциалните си клиенти. Как става това? Обикновено с публикации на сайта, блог, периодични нюзлетъри или комбинация от трите. Но как решавате какво да публикувате и за кое да ги информирате или с други думи...
Снимки:
(2)
Балнео- и СПА курортът Велинград има потенциала да привлича туристи от Китай и Далечния Изток. В това е убеден изпълнителният директор на хотели СИРОНА Кристиян Христов. Велинград е сред водещите в номинациите за годишните награди за Балканска туристическа индустрия, организирани за трета поредна година от ВИП...
Снимки:
(1)
„След забележителната за Orbis 2016 година, групата продължава да жъне успехи в резултат на своя устойчив план и благоприятната икономическа ситуация в региона“. Това съобщи Жил Клавие, президент и главен изпълнителен директор на Orbis S.A.  Финансово представянеФинансовото представяне на групата през първата...
Снимки:
(1)
Платформата за наемане на жилища между частни лица Еърбиенби (Airbnb), критикувана от туристическия сектор за "нелоялна конкуренция" и често наричана най-големия хотелиер в света, предлага да въведе лимит до 120 нощувки годишно в Париж. Това обявr в интервю за днешния брой на в. "Паризиен" директорът на френското й...
Снимки:
(1)
Световните хотелски брандове планират рекламните си кампании година напред и отдавна оповестиха, че през 2017 г. акцентът им ще е върху цифровата интернет реклама. Крачката към дигитална реклама се обуславя с това, че хората прекарват все повече време в интернет.  Последните проучвания показват, че хората...
Снимки:
(1)
 Страхът от ислямистки атаки е държал чуждестранните туристи настрана от Париж и Ривиерата миналата година, което е струвало на френските хотелиери около 650 милиона евро (675 милиона долара) пропуснати приходи. Това съобщи днес за Ройтерс директорът на компанията за проучвания в сектора Ем Ка Же (MKG) Жорж...
Снимки:
(1)
Вече много пъти е писано, че хотелиерите откриха ново маркетингово оръжие – съдържанието, написано от потребителите може да привлича нови гости.  Причината за големия успех на Инстаграм според мнозина експерти се свързва до голяма степен с банализирането на Фейсбук и Туитър – те бяха толкова преекспонирани и...
Снимки:
(1)
Борбата за директни резервация е истинска война, която водят собствениците на хотели, компании за мениджмънт, шефове на хотелски вериги и много консултантски компании в областта на маркетинга. Като в една истинска война цената и ползите трябва да бъдат оценени, най-вече от онези, които ще платят за тях – собствениците...
Снимки:
(1)
Продажбите в хотела зависят от много фактори и този, върху който вие имате най-малко влияние, е емоционалният фактор.  От това дали ще успеете да натиснете правилния клавиш/бутон, зависи дали ще успеете да накарате посетителя на интернет страницата на хотела да се превърне в негов гост. След като веднъж е...
Снимки:
(1)
Дъг Кенеди Всички ние плащаме твърде много комисионни. Всички осъзнаваме, че сметките за комисионни нарастват с всеки месец. И трябва да се запитаме дали сме направили всичко, за да го избегнем?  Ето няколко препоръки, които ще ви помогнат да подобрите стратегията си за директни резервации и да увеличите...

Страници

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed