Най-голямата верига кафенета в света Starbucks отвори в предградието на Сиатъл Белвю фреш-бар, чието меню е базирано върху продукцията на производителя на сокове от премиум класа Evolution Fresh, съобщиха от команията.
Освен кафе и сокове заведението ще предлага на посетителите плодови коктейли, фрешове, салати и супи.
Първият проект на Starbucks, който не е свързан с продажбата на кафе, стартира четири месеца, след като кафееният гигант придоби собственост върху компанията Evolution Fresh. Сделката е на стойност $30 млн.
Starbucks планира не само да развие мрежа от фреш барове, но и да включи продукцията на Evolution Fresh в асортимента на кафенетата си. Диверсифицирайки бизнеса си, компанията разчита да увеличи многократно печалбата си. Хауард Шулц оценява ежегодните продажби на един фреш бар на $1 млн. Анализаторите предполагат, че очакванията са завишени, съпоставяйки ги с годишната печалба на един бар на основния конкурент на Evolution Fresh - веригата Jamba, която е по-малка от посочената сума.