19 Септ. 2020

Вие сте тук

My Marriott Hotel отвори врати във Facebook

27.06.2011

Международната хотелска верига Marriott обяви, че на страницата си във Facebook започва нова игра, озаглавена My Marriott Hotel. Идеята е да се използва популярността на игрите в социалните медии, за да генерира интерес към кариерата в хотелиерството, съобщава компанията на сайта си.

В Marriott Hotel™ във Facebook (www.facebook.com/marriottjobsandcareers) по пвреме на играта участниците могат да отворят собствен виртуален хотел, откривайки нови зони в него. Всичко започва от кухнята, където играчът може да състави ресторантско меню, да назначи екип готвачи, да ги обучи и да готвят ястия. Играта има всички шансове да стане толкова популярна, колкото и игри като FarmVille и Cityville, коментира Independent.

Както и в други онлайн игри потребителите печелят точки, когато имат доволни гости в хотела, и ги губят, ако те не са доволни от обслужването. Играта има пет версии и може да се играе на английски, испански, френски, арабски и китайски език.

Според представители на Marriott в момента онлайн игрите са на второ място по популярност сред интернет развлеченията. И не е изключено новата игра да привлече нови клиенти в хотелите на веригата. Като компания, която до края на годината ще има 50 000 служители, Marriott International е заинтересована да мотивира и привлече млади хора на възраст между 18 и 27 години, и това е един от начините да ги заинтересуват в кариерата в сферата на гостоприемството.

Макар че съществува едва от месец, страницата във Facebook вече има над над 12 хиляди активни потребители и над 270 хиляди души, които са видели страницата.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed