24 Апр. 2024

Вие сте тук

McDonald’s: калориите – във фокуса на новото меню в САЩ

08.08.2012

„Любимите (храни) – под 400 калории“ е озаглавена новата кампания на McDonald’s в САЩ. Идеята е да се предложат на американците любимите им ястия и напитки, но под 400 калории, съобщи RestaurantNews.

 

Новата програма предвижда да се предоставя на клиентите подробна информация за ястията, които избират – състав и калоричност. Така те ще могат да направят своя избор, като в същото време държат сметка за калориите, които ще погълнат, коментира Нийл Гордън, шеф на маркетинга в McDonald’s за САЩ. Според него клиентите с изненада научават, че около 80% от стандартното национално меню могат да съдържат под 400 калории.

 

Последните проучвания показват, че само един от седем американци (15%) внимателно преценява колко калории са им необходими дневно, за да поддържа постоянно теглото си. И макар че количеството им е индивидуално за всеки, на човек са необходими средно 2000 калории дневно. Всяка калория отгоре е за сметка на фигурата, теглото и здравето.

 

След като компанията бе обвинявана многократно, че предлага нездравословна храна на американците, през последните години McDonald’s се опитва да изчисти имиджа си, включвайки в менюто повече салати и здравословни храни. Сега към тях се добавя и информацията за  хранителната стойност на храните, която може да бъде открита не само в заведенията, но и на сайта на компанията, както и чрез мобилни приложения.



 



Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed