29 Март 2024

Вие сте тук

Hilton Worldwide официално стъпва на Черноморието с бранда си Double Tree by Hilton

25.05.2011

Догодина предстои откриване на Hilton Varna и няколко хотела под марката Hampton by Hilton


double Tree by Hilton oficialno stapi na Chernomorieto

На снимката отляво на дясно:  Клаудио Щурм, генерален мениджър на Double Tree by Hilton Варна, Роб Палеши, президент на Double Tree by Hilton

и Георги Велчев, собственик на хотела


Световната хотелска верига Hilton Worldwide стъпи на Черноморието  с хотела си Double Tree by Hilton Варна, който утре официално отваря врати в курорта Златни пясъци. Това е не само първият ни хотел на българското Черноморие, но и изобщо на черноморското крайбрежие, каза Роб Палеши, президент на Double Tree by Hilton в световен мащаб, който пристигна в България специално за откриването на хотела. В същия ден брандът ще има и премиера в Акаба, Йордания, уточни той.

Проектът се открива официално четири години след началото на преговорите, съобщи собственикът на хотела Георги Велчев. Три години са продължили преговорите, свързани с избора на марка, а една година - привеждането на хотела към стандартите на световната верига. Инвестицията за това е възлязла на 40% от първоначалната инвестиция за изграждането на хотела, каза той пред THExperts.bg. По думите му компанията му ще продължи да работи за разширяване на позициета на световната хотелска верига в България и съседните страни чрез откриване на Hilton Варна и няколко хотела под бранда  Hampton by Hilton, които ще бъдат в различни части на страната. След опита  с хотела на Златни пясъци следващите ще бъдат нови сгради, които от самото начало ще бъдат изградени така, че да отговорят на изискванията на брандовете, под които ще работят, уточни Велчев. По отношение на Hampton by Hilton той уточни, че това е бюджетният клас на веригата, който ще запълни празнотата от по-евтини, но отговарящи на твърди стандарти хотели.

Трябваше ни дълго време, за да убедим Hilton, че българското Черноморие е направило крачка в развитието на туризма и вече е готово да посрещне глобалния бранд, коментира Велчев. Според Роб Палеши основна заслуга за откриването на хотела имат прогнозите за положително развитие на региона, както и фактът, че вижданията на собственика на хотела и на веригата за развитието на туризма напълно съвпаднах

"Щастливи сме да отворим врати като DoubleTree by Hilton и да посрещем гости за летния сезон през 2011 г. Като първи представител на най-известната в
света
хотелска верига на Българското Черноморие, нашата цел е да създадем възнаграждаващи DoubleTree преживявания и да наложим нашия хотел",
каза Клаудио
Щурм, генерален мениджър на DoubleTree by Hilton Varna - Golden Sands. Според него  хотелът ще предоставя продукт, чието качество няма да се различава от продукта на други хотели под същата марка. Същевременно там
имат и собствено нововъведение, свързано със седем обещания за гостите и служителите, които ще са различни за всеки ден от седмицата. Понеделник
е денят на реалното - послание, което означава "бъди себе си"; вторник е ден на вниманието, в който гостите ще бъдат питани как се чувстват; сряда ще
е под знака на приветливостта, четвъртък - на гъвкавостта, петък е запазен за замислеността и всякакви молби и запитвания, постъпили от гостите,
внимателно ще се анализират, събота е ден за откровеност, а неделя - за грижовност.

Хотелът разполага със 196 реновирани стаи и 17 апартамента, които са подходящи не само за ваканционни туристи, но и за корпоративни клиенти. Запитан как вижда развитието на конферентния туризъм в региона, Щурм отговори пред THExperts, че засега пазарът на този вид туризъм е ограничен. В същото време той посочи, че има търсене от румънска страна не само на ваканционен туризъм, но и на конференции и срещи, за провеждането на които хотелът разполога с добри условия. Корпоративният пазар във Варна е с ограничени възможности, но вярваме, че с помощта на нашата верига и софийския Хилтън ще можем да привлечен гости за този вид туризъм, подчерта Щурм. Хотелът ще търси сътрудничество и с туроператорите. "Нуждаем се от подкрепата им и се надявам да работим добре съвместно", допълни генералният мениджър.

Брандът Double Tree by Hilton разполага с около 250 хотела в 22 държави. Очакванията са до края на годината да бъдат отворени още 36 - по четири хотела в Турция и Китай, 3 в Мексико, 2 в Индия, 2 в Румъния, 2 във Великобритания, по един в Йордания, ОАЕ и Словакия. Хотелите са различни по своя екстериор и интериор, но имат еднакви послания и предлагат еднакъв продукт, посочи Роб Палеши. Има четири елемента, които са идентични във всеки хотел от бранда по света - това са леглото, банята, фитнеса и характерната курабийка с шоколад, която е символ на нашата марка, допълни той.

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed