28 Септ. 2021

Вие сте тук

76% от хората вече правят планове за пътувания

10.03.2021

След като преди дни бе публикуван доклад за тенденциите в туризма през 2021 г. от ITB Berlin, днес и American Express обнародва доклада си за глобалните тенденции в пътуванията за тази година

 

Повече от три четвърти от хората правят планове за бъдещи пътувания въпреки пандемията и здравната ситуация в света. Близо две трети от тях са толкова зажаднели за пътешествия, че са готови да се откажат за цял месец от социалните медии. Това са част от резултатите от глобално проучване на потребителите Global Travel Trends Report, осъществено от American Express Travel.

 

Докладът разкрива нагласите на потребителите и техните настроения близо година след началото на пандемията COVID-19. Констатациите в доклада, основани на проучвания в седем държави ( САЩ, Австралия, Индия, Канада, Мексико, Япония и Великобритания) показват, че потребителите очакват с нетърпение да пътуват отново и че вече планират бъдещите си пътешествия.

 

87% от анкетираните казват, че планирането на бъдещо пътуване им дава нещо, което да очакват с нетърпение, 76% от анкетираните създават списъка си с желани дестинации за бъдещи пътувания, въпреки че те може да не се осъществят,  а 63% от участниците в анкетата казват, че спестяват точки от кредитните си карти, за да могат да отидат на почивка.

 

На 56% толкова много им липсва пътуването, че са готови да резервират пътуване веднага, дори с риска да го анулират впоследствие. За 54% от респондентите свободата и гъвкавостта да живееш и работиш, докато пътуваш по света, е по-привлекателна днес, отколкото преди пандемията.

 

Безопасността остава приоритет: 65% от запитаните заявяват, че планират да пътуват, след като заедно със семействата им бъдат ваксинирани срещу COVID-19.

 

Ръст на устойчивите пътувания: 68% от участниците в проучването твърдят, че се опитват да бъдат по-осведомени за устойчиви туристически продукти, които да подкрепят.

 

78% от анкетираните посочват, че искат да пътуват през 2021 г., за да облекчат стреса от 2020 г. Всеки трети казва, че ще използва по-често кредити или точки за пътуване, за да плати цялото или част от пътуването през 2021 г., отколкото преди пандемията.

 

В същото време 61% от анкетираните планират да похарчат повече, отколкото обикновено поради пропуснатите пътувания през 2020 г.

 

Пандемията промени възприятието на хората за луксозни пътувания,  като постави акцент върху персонализираните преживявания (82%), високите стандарти за чистота (81%) и уединението (79%). 

 

59% посочват, че искат да използват туристическа агенция, за да планират и персонализират следващото си пътуване, а 80%  са готови да пътуват извън сезона, за да не е толкова пренаселено.

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed