16 Апр. 2024

Вие сте тук

Хотел без снимки не привлича вниманието

16.09.2014

Ако един хотел няма качествени снимки на сайта си и в хотелските търсачки, той не е в състояние да привлече вниманието на клиентите. За да е атрактивен за потенциалните си гости, хотелът трябва да започне с публикуването на голям брой снимки на стаите, лобито,фасадата и пр., показват резултати на скорошно проучване на портала TripAdvisor.

 

Колкото по-голям е броят на публикуваните снимки, толкова е по-висока вероятността, че туристите ще останат по-дълго на страницата в търсене на допълнителна информация за хотела. Хотелските уеб ресурси с качествени снимки привличат със 138% повече интернет-потребители. Освен това от добре илюстрираните странички се правят с 225% повече резервации, отколкото от онези, на които няма снимки на хотела, е друг извод от проучването.

 

На второ място по привлекателност сред потребителите са отзивите – този фактор заема второ място в класацията. Най-добре работят за хотела положителните рецензии, публикувани през последните 12 месеца.

 

Туристите оценяват високо и реакцията на мениджмънта на хотела на мнението си. Според търсачката, хотелите, които отговарят на ревютата на гостите си, имат близо 18% повече резервации от по-пасивните.

 

В рамките на проучването на Трипадвайзор са изследвани хотели в 25 града, получили най-много коментари между 7 юли и 7 август.

 

 

 



THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed