29 Март 2024

Вие сте тук

Три нестандартни идеи за привличане на гости

25.05.2014
  1. Агент 007 за един ден

 

За 50-та годишнина от излизането на екран на първия филм за Джеймс Бонд The Charles Hotel в Мюнxен, който е част от  колекцията Rocco Forte Hotels, предложи на гостите си възможност да се почувстват като таен агент на Нейно Величество.

 

Приключението започва в президентския апартамент, където злоумишленик оставя кодирано съобщение. Разчитането на кода позволява да се получи ценна информация за плановете на противника. С хеликоптер гостът излита в Алпите, където след напрегнато преследване в стил 007 госта го чака лънч и масаж, а след това – посещение на казино и мартини – разбито, не разбъркано, точно както го харесва Джеймс Бонд.

 

За да мине към следващия етап на преследването, специалният агент трябва да дешифрира други съобщения.

 

Всяка специална операция се планира индивидуално и може да включва скокове с парашут или пък преследване на противника с Porsche, няма нищо невъзможно, но всичко зависи от желанието и възможностите на госта.

 

Безопасността на операцията се осигурява от агенция, която е разработила ивента. Ходът на мисията непрекъснато се следи от снимачен екип, а в края на приключението всеки участник получава собствен филм-Бондиада и може с право да каже: Аз съм Бонд. Джеймс Бонд“.

 

Приключението струва 60 хил. евро. Първоначалната идея беше да се предлага само в годината на юбилея. Резултатите обаче надхвърлиха очакванията и след година хотелът станал любимо място за арабски шейхове, които се надпреварвали да си поръчват приключения в стил Агент 007. Според  мениджмънта на хотела към днешна дата 40% от приходите идват от клиенти от Близкия Изток, така „че нестандартната оферта и днес е в сила.

 


2. Сапунен бътлър

Вече стана правило луксозните хотели да глезят гостите си с разкошни халати и пухкави хавлиени кърпи, както и с козметични принадлежности на известни брандове. Освен всичко това  хотел Viceroy Riviera Maya предложи и още нещо, надминавайки очакванията на гостите си със „сапунен бътлър“.

 

В хотелските стаи липсва сапун с фирмена опаковка, макар че има душ-гел, шампоан и увлажняващ крем. Вместо това веднага след като гостът се настани в стаята, той се посещава от „сапунен бътлър“ с колекция от натурални сапуни местно производство и специален нож за нарязването им. След като гостът си избере предпочитания сапун и аромат, той го нарязва и го оставя в банята.

 

Сапунът се произвежда от местните жители въз основа на древните традиции на маите. Те са от органични компоненти, които се произвеждат на полуостров Юкатан. В асортимента са представени типични аромати: шоколад, розмарин, лавандула, евкалипт, върбинка, лимон, пъпеш, канела, праскова и овес.

 

 

Като правило сапуненият бътлър предоставя достатъчно количество сапун на гостите, но те могат да си поръчат допълнително количество или пък да сменят аромата. Ако пък той им хареса, могат да си купят за вкъщи в сувенирния магазин на хотела.

 

Според мениджърите на хотела услугата много се търси от гостите, а количеството сапун, което гостите си купуват като сувенир, все повече нараства.

 

3. Арт консиерж.

Парижкият хотел Le Royal Monceau Raffles Paris е избрал друг път, предлагайки на гостите си нова услуга – консултация с арт консиерж.   Експертът по модерно изкуство  Домоана дьо Брантес (Domoina de Brantes) и екипът й разказват на гостите за последните тенденции в модерното изкуство и ги запознават с актуалните културни събития във френската столица.

 

Тя помага на посетителите да си направят културна програма, ако да посетят най-интересните ивенти и ги развежда из частната колекция от произведения на изкуството на хотела в галерията Art District. Гостите могат да си поръчат индивидуални турове за разглеждане на забележителностите в Париж, да посетят ателиета на парижки художници или пък да вземат урок по музика.

 

Екипът поддържа блога Art for Breakfast, където анонсира най-интересните предстоящи събития. Хотелът разполага с тематична книжарница, а в галерията Art District редовно се организират изложби на съвременни френски и чуждестранни художници.

 

 

 

 

 

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed