29 Март 2024

Вие сте тук

Трите кита на успешния бар

The full content of this page is available to premium users only.

 

част 1

 

Да менажираш един бар е същото като всеки друг бизнес. Собственикът на бар  трява да знае, че не е достатъчно да предлага на гостите си най-добрите коктейли, но и да ръководи персонала,  да го рекламира подходящо и управлява бара така, че да носи печалба, смята Алекс Кратена. Менажираният от него и базиран в The Langham Hotel в Лондон бар Artesian става номер 1 три години подред в класацията за най-добри барове на света. Самият Кратена е известен със създаването и осъвременяването на концепцията за съвременен хотелски бар. През 2012 г. той печели титлите „Международен барман на годината“, „Най-добър хотелски бар“ и „Най-добро коктейл меню“, а през 2013 г. е признат за „Бар личност на годината“. С множеството си титли и признания Artesian бързо става най-влиятелният бар в Европа и започва да налага тенденциите в обслужването, коктейлите и миксологията.

 

Когато решим да отворим бар, трябва да сме наясно с онова, което ни очаква. Винаги се приготвяте предварително, мислим за онова, което предстои да направим, а не за онова, което сме направили вчера, казва барманът. И  допълва: и също – сверяваме си часовника по конкуренцията, проверявайки тя какво е направила.

 

Три са китовете, върху които е стъпил един бар:

·         Управление на бара

·         Коктейл меню, което се продава

·         Задаване на въпроси

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

 

Категории: 
ЗаведенияНовини

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed