20 Апр. 2024

Вие сте тук

Табелите „Не безпокойте“ се превръщат в маркетингов инструмент

15.10.2012

Стандартните хотелски табелки „Моля, не безпокойте“  стават нещо повече от начин за безмълвна комуникация между госта и персонала на хотела. Мнозина хотелиери ги използват като инструмент за маркетинг и реклама, като сувенир, като закачка с гостите и какво ли още не.

 

Днес те вече се изработват от най-разнообразни материали – дърво, метал, текстил, и често изразяват същността на хотела, начин за самоизразяване и ефикасен рекламоносител.

 

Не е случайно, че те стават обект на колекционерска страст, така че хотелиерите все по-често се оплакват, че табелките вече влизат в списъка на предметите, които най-често изчезват.

 

Избрахме няколко интересни примера, но повече снимки можете да видите на страницата ни във Фейсбук.

 

Разбира се, откритието не е наше, просто ги намерихме в мрежата. Ако искате и вие да се поровите и да намерите и други примери от различни страни и континенти, хотелски вериги и независими хотели, вижте тук.  Или вижте най-интересното, което открихме, на страницата ни във Фейсбук.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed