18 Апр. 2024

Вие сте тук

Репутацията на хотела е по-важна от звездите

12.06.2014

При избора на хотел деловите туристи все по-често се ръководят от онлайн отзивите за хотелите в социалните мрежи, вместо да разчитат на традиционната звездна категоризация. Това твърди основателят и генерален директор на компанията ReviewPro Роналд Фридлaндер.

 

Според него, въпреки  недостатъците си, звездната категоризация в продължение на  десетилетия беше единствена гаранция за качеството на хотелите. С разпространението на интернет и социалните мрежи обаче  ситуацията коренно се е променила: всеки собственик на хотел знае как отзивите за хотела се отразяват върху приходите, казва Фридлaндер.

 

Днес изборът на повечето бизнес туристи се влияе от следните условия и параметри:

— местоположение  (дестинация/място/площ),

— цел на пътуването (делова или почивка),

— определени критерии (безплатен Wi-Fi, храна на бюфет, паркиране и т.н),

— най-добро съотношение цена/качество,

— онлайн-ревюта/репутация на хотела (като цяло и по отпределени критерии).



«С какво се обяснява популярността на такива сайтове, като Booking.com, TripAdvisor, Kayak, Trivago и Skyscanner? С това, че те събират  цялата информация на едно място и позволяват на клиентите бързо и удобно да намират най-добрите хотели в съответствие с предпочитанията си“, обобщава експертът.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed