28 Март 2024

Вие сте тук

Организаторите на събития не умеят да оценяват тяхната ефективност

17.05.2011

 

Клиентите продължават да оценяват ефективността на деловите събития, които организират, както са го правили някога. В повечето случаи те използват критерия „удовлетвореност“ и „неудовлетвореност“ и на пръсти се броят онези, които са разработили /или пък ползват чужди/ методики за измерване на резултатите от срещата. Не повече са и онези, които ясно формулират целите и задачите още докато подготвят събитието. Това са изводи на експертите от Международната асоциация на професионалистите в MICE индустрията след направеното от тях половингодишно проучване на последните тенденции в нея.

Първоначално планирахме да откроим най-добрите практики и да проучим тенденциите, но резултатите от първите анкети ни накараха да се усъмним в ефективността на този подход, казва един от авторите Бил Воиджели.

Според авторите има сериозни различния в това как се оценява ефективността на деловите прояви в компании от Северна Америка, Азия и Европа. Процедурите по измерване на ефективността се различават в зависимост от тематичната насоченост: образование, продажби, създаване на мрежи и пр. При това, независимо от географското положение организаторите на срещи и събития са сигурни, че правилното измерване на резултатите от тях е твърде сложно или скъпо начинание.

В резултат на тези изводи принципите на проучване са изместени от традиционното към тематичното, където акцентът пада върху разликите в бизнес практиките в различните делови региони.

Окончателните резултати от проучването ще бъдат представени на американското изложение за делови туризъм (AIBTM), което ще се състои от 21 до 23 юни в Балтимор. Там те ще дадат нагледна информация и конкретни примери от стотиците дискусии, порведени с професионалист от отрасъла.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed