02 Май 2024

Вие сте тук

Необичаен маркетинг в италианските хотели

17.11.2011

Нямате пари? Не е проблем, стига да можете да предложите нещо друго – стоки или умения, за да отседнете при нас. Това е най-новото послание на италианските хотелиери. В продължение на цяла седмица гостите на 300 италиански хотела от категорията bed & breakfast ще приемат плащанията на гостите си в натура. Приема се всичко - буркани с мед, градински услуги, фотоапарати, предложения за помощ в кухнята, поправка на ВиК мрежата и счетоводни услуги или да забавляват с музика гостите.

Маркетинговата акция, която ни връща към времената на натуралната размяна, е продиктувана от кризата и е привнесена на Ботуша от САЩ, пише италианският La Republica. Смисълът е хората да си разменят не само предмети, но и умения, способности, таланти, опит, напук на кризата, коментира една от активистките, собственичка на хотел в Торино Барбара Росачи.

Някои от собствениците вече са обявили, че планират да удължат акцията до края на годината. Начинът на действие е следният - някои просто обявяват, че са готови да се възползват от уменията или притежанията на гостите си, каквито и да са те. Други предварително посочват в интернет от какви услуги или стоки се нуждаят в замяна на безплатното гостоприемство.

Хотел в Пиза например е готов да осигури стая срещу ангажимент за концерт с класическа музика, друг в Лече очаква от гостите си DVD с детски филмчета, трети очаква да получи сборник с поезия. Без пари в Парма може да пренощува градинар или ландшафтен дизайнер, на много места са добре дошли масажисти и учители по английски език. Помощ в домакинството, фотография, мебели, стари компютри, концертни билети, хилки и мрежи за тенис на маса, детски дрехи и играчки и дори шотландски килт също могат да се окажат идеалното платежно средство в дните на акцията.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed