24 Апр. 2024

Вие сте тук

Защо туристите прекъсват онлайн резервацията, докато плащат?

The full content of this page is available to premium users only.

 

Близо половината от хората прекъсват онлайн резервацията на туристическите услуги заради проблеми, свързани с онлайн плащането. До този извод са стигнали авторитена проучване, извършено в края на март т.г. от Worldpay съвместно с KAE Marketing Intelligence Limited. Двете компании са анализирани 250 популярни туристическа сайта и са анкетирали 3500 туристи от 14 различни държави, извършили онлайн резервация на туристически услуги през последните 12 месеца.

 

Туристическите сайтове, които не внушават доверие и не гарантират, че онлайн плащането ще е бързо, безопасно и отговаря на най-високите стандарти, рискуват да загубят потенциалните си гости, смята Томас Хеллдорф, вицепрезидент туризъм в Worldpay.

 

Ето няколко негови препоръки, които ще помогнат да се подобри и оптимизира процесът на онлайн плащането на услуги на сайта на хотела или туроператора:

 

Статията е достъпна за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed