19 Ян. 2022

Вие сте тук

Деловият турист предпочита да работи в стаята си

16.05.2014

Хотелиерите съвсем се объркаха от разнопосочните сигнали, които получават. Едни проучвания твърдят, че туристът от новото поколение не иска да стои затворен в стаята си и търси лаундж зони, където се чувства в свои води. Други – точно обратното.

 

Подобно е внушението и Road Warrior Survey, извършено по поръчка на американската хотелска верига  Choice Hotels International. Според него, докато хотелите инвестират в изграждане на бизнес центрове и лаундж зони за корпоративните си клиенти, по-голяма част от тях предпочитат да се затворят в хотелската си стая, когато работят. Анкетата е проведена сред над 5000 делови туристи, 84% от които избират хотелската стая. Едва 10% отиват в бизнес центъра на хотела, а 4% слизах в лаундж зоната или избират друго общо помещение в хотела.

 

По всяка вероятност лобито се използва най-често за комуникации с други гости на хотела, отбелязва Робърт Макдауъл, старши вицепрезидент по маркетинг в Choice Hotels, цитиран от www.traveldailynews.com.

 

При избора на хотел близо три четвърти от бизнес туристите се ръководят от неговата локация. Следващо най-популярно изискване е качество на хотелската стая, посочено от най-важен критерий от 60% от участниците в анкетата. За 55% от туристите е важен безжичният интернет, като тази тенденция все повече се усилва. Мнозина бизнес туристи използват при пътуванията си по няколко електронни устройства и хотелиерите ще трябва да отчитат този факт, коментира Макдауъл.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed