28 Апр. 2024

Вие сте тук

Бизнес туристите пътуват предимно в собствената си страна

02.07.2013

Деловият туризъм на вътрешния пазар ще се развива по-активно от международния през следващите пет години. Такава е прогнозата на авторите на доклад на Euromonitor International, който изследва тенденциите в деловите пътувания до 2017 г.

 

Тенденцията е свързана с факта, че компаниите предпочитат по-комфортни пътувания в собствения си регион. Като допълнение пътуванията на по-кратки разстояния позволяват да се намалят разходите, пояснява анализаторът Тахийя Джурдин. Според нея очакванията са корпорациите да се стремят да спестят от разходите за пътувания и служителите им ще пътуват по-малко в чужбина. Това обаче не се отнася към пътуванията до ключови развиващи се пазари.

 

Според прогнозата на Euromonitor  най-високи ще са темповете на ръст на корпоративните пътувания на вътрешния пазар  в Азиатско-Тихоокеанския регион, а най-голям брой бизнес туристи към 2017 г. ще посрещне Индия.

 

Ръстът на глобалния пазар на деловите пътешествия вероятно ще се стабилизира на равнище около 4% годишно, се посочва в доклада.

 

Западна Европа остава най-големият пазар за бизнес пътувания в света. Делът й е 37% от всички международни пристигания. На второ място е Азиатско-Тихоокеанският регион (29% от пазара) и към 2017 г. той едва ли ще успее да изпревари Европа по обем на бизнес пътуванията.  

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed