26 Апр. 2024

Вие сте тук

TUBORG с три новости за летния сезон

17.05.2012

Рекламата е насочена към всички млади - на възраст и по душа

 

Нова визия,  нова реклама, нова  промоция  на TUBORG  представи на специална пресконференция  Александър Грънчаров, изпълнителен директор на Карлсберг България. Заедно с  Иван Несторов (Амебата) от СМЕ той разкри подробности за музикалното събитие на годината, както и какво се крие зад новото послание на  - Open for more.

От днес TUBORG представя на пазара у нас


 обновеното си “лице” –


нов етикет, лого и слогaн - „Open for more“. Те изразяват това, към което марката се стреми – да вдъхновява младите хора да бъдат отворени към живота, да се стремят да извлекат максимума от всеки момент и да се забавляват. Новата визуална идентичност на бранда има за цел да го направи очевиден избор на младите хора. Дизайнът на новия етикет е направен така, че да изглежда модерно и в същото време да съхранява традициите. Логото върху него e позиционирано с наклон точно 62.5% - така надписът застава абсолютно хоризонтално при отпиване на първата глътка от бутилката.

 

В подкрепа на новата визия от утре стартира


нов ТВ клип


на TUBORG „Завърти бутилката” (Spin the bottle). България е една от шестте държави, в които провокативното видео ще се „завърти” още през 2012 година. С много хумор и настроение в новата реклама марката се фокусира над това колко е хубаво да си млад, смел и свободен да прекрачваш граници. Видеото може да бъде видяно в национален ефир през май и юни и на официалните страници на TUBORG в социалните мрежи.

500 билета за концерта на Red Hot Chili Pеppers


на 1 септември ще раздаде TUBORG на феновете у нас. До 20 август 2012 г. всички пълнолетни лица могат да опитат късмета си, като за целта е необходимо да отлепят етикета от гърба на бутилка TUBORG 500 мл или 330 мл и да регистрират кода от него на www.tuborg.bg. Така ще разберат веднага дали печелят една от музикалните награди - билет, тениска или слушалки. „Вярвам, че концертът на Red Hot ще бъде музикалното събитие на годината, като освен билети сме подготвили за феновете и още 2000 музикални награди”, каза Александър Грънчаров, Изпълнителен директор на Карлсберг България. „Музиката е „записана” в ДНК-то на TUBORG. През годините сме подарили на българските фенове хиляди билети за големи концерти и фестивали у нас и в Европа”, допълни той.

 

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed