28 Март 2024

Вие сте тук

Хотелите и Инстаграм - наръчник за употреба

The full content of this page is available to premium users only.

 

Хотелските вериги все по-често използват възможностите на Instagram за привличане на широк кръг гости. Веригата Starwood е една от онези, които наскоро въведоха обмяна на снимки във всички свои 9 бранда, разположени по цял свят.

 

Използвайки хаштага #SPGLife, посетителите вече могат да добавят в галерията за гости на Instagram свои снимки, направени  по време на пребиваването им в хотелите на  Starwood -  St. Regis, Westin, Le Meridien, Sheraton и W. В галерията могат да се намерят снимки от плажа на хотел W Maldives, както и фотографии  на традиционната английска закуска от хотел St. Regis Singapore. По някои оценки гостите, които отсядат в  1150-те хотела на  Starwood в цял свят, за един месец качват в Instagram средно 40 хил. снимки.

 

За първооткривател на Instagram за хотелиерската индустрия се смята бутиковият хотел 1888 Hotel (Сидни, Австралия). Той се позиционира като първия в света Instagram-хотел, който след откриването си веднага публикува снимки на интериора и предоставяните услуги в приложението за обмяна на фотографии.

 

Стремейки се да привлекат и удовлетворят изискванията на гостите си, които се интересуват от технологичните новости, хотелът предлага на онези, които имат над 10 хиляди потребители, да прекарат една нощ безплатно под покрива на хотела. А това означава, че активните потребители с голям брой последователи се превръщат в негови рекламни агенти.

 

Освен това хотелът предоставя на гостите си специално място, където те могат сами да се снимат, да сложат на снимката си хаштага #1888hotel и да видят, как снимката им се появява веднага върху екран, поставен до рецепцията на хотела.

 

По подобен начин веригата Four Seasons използва сайта Pinterest,     предоставяйки на гостите си сервиза  Pin. Pack. Go. След като туристът създаде „дъска“ с прикрепени към нея снимки от идеалната му почивка и маркира мястото на ваканцията, виртуален консиерж на Four Seasons ще му предложи персонални препоръки и маршрути.

 

Междувременно международното списание за туризъм Condé Nast Traveler и туристическата компания Cox & Kings, специализирана в луксозен туризъм, прогнозираха, че през тази година канали като Facebook и Instagram ще играят значително по-голяма роля в туристическия бизнес.  Те могат да се превърнат в рекламна платформа на хотелите или пък да послужат като виртуални картички, които гостите им изпращат на приятелите си по време на пътешествието.

 

Креативност е ключовата дума

 

Според рекламни експерти обаче използването на тези сервизи не трябва да бъде самоцелно. И по-важно – то трябва да бъде креативно, за да изиграе положителна роля.

 

Според експерта в областта на интернет рекламата Сергей Скорбенко Инстраграм представлява интересен инструмент, който може да се използва за работа с репутацията на хотела в интернет и за създаване на лоялни клиенти към бранда. Като всеки инструмент обаче той трябва да се използва правилно, в противен случай вместо да помогне, само ще навреди.

 

Какво трябва да знаем за Инстаграм? За какво може да ни помогне и за какво не бива да разчитаме на него?

 

Пълният текст на статията е достъпен само за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed